czwartek, 27 listopada 2014

Too much work

Cześć kochani chciałabym was bardzo przeprosić, że ostatnio nie pojawił się post , miałam plan aby dodawać coś co tydzień. Nie wszystko można przewidzieć, w tym tygodniu codziennie miałam jakiś sprawdzian więc trudno było mi znaleźć czas, co więcej miałam problemy z dostępem do laptopa. Tamten weekend spędziłam bardzo, bardzo dobrze ! Byłam z moją przyjaciółką (która też ma bloga ) na kameralnym koncercie The Dumplings. Byłam bardzo miło zaskoczona ! Duet nastolatków (17 i 18 lat) Justyna jest wokalistką, a Kuba tworzy muzykę. Byli naprawdę pozytywni, mili, mieli kontakt z publicznością i że tak powiem nieśmiali/skromni co było bardzo fajne :) Na żywo brzmią niesamowicie nawet lepiej niż na nagraniach, polecam wszystkim przesłuchanie ich utworów bo naprawdę warto ! A tak z innej beczki byłam też u fryzjera i postanowiłam ściąć włosy i jestem mega zadowolona.


Bardzo trudno było wybrać tylko kilka utworów no ale nie mogę dodać przecież wszystkich. Na dole dodaje jakieś stare zdjęcia także z koncertu więc zapraszam do oglądania :)

Z góry przepraszam za jakość 







2 komentarze:

  1. bardzo ciekawy blog! w wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? jeśli tak, daj znać u mnie ;-)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? Jeśli tak, daj znać u mnie :)
    pozdrawiam :))

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń