poniedziałek, 10 listopada 2014

All Leather

Cześć kochani, dzisiaj niestety nie czuję się najlepiej . Dopadło mnie jakieś przeziębienie i nie mam ochoty na nic. Cały dzień leżę w łóżku i oglądam jakieś filmy. Przez ostatnich kilka dni mam zły humor, wszystko mnie irytuję i chce być po prostu sama. Chciałabym pstryknąć palcami żeby wszystko inne się wyłączyło tak jak światło ,niestety nie jest to takie proste jak byśmy chcieli. Przepraszam, że nie dodałam postu tak jak obiecałam ale niestety tamten tydzień miałam zajęty i nie mogłam znaleźć chwili by na spokojnie usiąść i coś napisać. Niestety na dworze ciągle jest ciemno co oznacza gorszą jakość zdjęć.
Dzisiejszy look jest bardziej edgy, lubię taki styl i dobrze się w nim czuję. Jak zwykle ciemne kolory, nic nie mogę poradzić ale już tak mam szczególnie o tej porze roku. 






Koszula- Zara
Skórzane spodnie - Zara
Ramoneska- Zara
Torebka- TK Maxx
Buty- TK Maxx
Bransoletkę dostałam w prezencie 

Jak wam mija ten tydzień? Też jesteście chorzy?

11 komentarzy:

  1. Śliczny outfit. Też tak mam, że jesienią i zimą wolę ciemniejsze i stonowane ubrania. Natomiast wiosną i latem częściej kupuję kolorowe ubrania we wzorki i później jestem na siebie zła, haha.
    Zapraszam: filozofuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia! Przepiękne! Uwielbiam taki styl, w szczególności podoba mi się ta koszula, sama chętnie bym sobie taką sprawiła, haha.

    PS. zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia życzę. ;) Świetny outifit. :D Też ostatnio się przerzuciłam na szaroście i czerń, a zawsze kochałam kolory. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty :)
    Zapraszam do mnie.
    Mogę prosić o poklikanie w linki z sheinside (poprzedni post) ? Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka boska ! Bardzo fajnie się odznacza ta koszula :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie panuje taki sam okropny nastrój - brak ochoty na wszystko... Zdrowiej :))

    zapraszam do mnie :)
    http://mistyjux-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super OOTD ;)
    Ja mam angine -,-

    http://sunnycaalifornia.blogspot.com/2014/11/sheinside_13.html <- PROSZĘ o kliknięcie w linki <3
    z góry dziekuje!
    to mega mega mega mega ważne dla mnie!
    xoxo, Nats ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie koszula i ramoneska :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń