poniedziałek, 13 października 2014

I love autumn

Cześć kochani, przypomniałam sobie ostatnio o tym blogu i pomyślałam, że powinnam zacząć znów coś dodawać. Mam nadzieję, że was to cieszy. Dzisiaj wybrałam się na spacerek po mieście z dziewczynami i przy okazji zrobiłyśmy kilka zdjęć. Jesień jest moją ulubioną porą roku, pogoda w sam raz, a kolory są przepiękne. Uwielbiam też modę w tym sezonie. Pełno inspiracji na blogach i innych tego typu stronach. No i oczywiście jesień jest bardzo przytulną porą roku. Jestem ciekawa co wy lubicie w tym czasie ? Dobranoc :)


 




 Boyfriend jeans - Zara
Top - Zara
Sweter - TK Maxx
Buty - TK Maxx
Torebka - TK Maxx
Pasek - lumpeks 
Okulary - Emporio Armani


1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia! Ja też najbardziej lubię jesień!
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń